top of page

איך נולד קונספט עיצובי למקום מסחרי?

תמיד שואלים אותנו "איך אתן מגיעות לקונספט של המקום?" אם זה בייקרי, בית קפה, מסעדה או חנות.

אז החלטנו לשתף ביצירה שלנו.


יצירת קונספט עיצובי למרחבים מסחריים

עיצוב מרחב מסחרי אינו עוסק רק באסתטיקה; אלא עוסק ביצירת חוויה שלמה ללקוח. בין אם זה בית קפה נעים, בוטיק ייחודי, או בייקרי תוסס, לכל מרחב מסחרי יש את סיפורו הייחודי לספר. כמעצבות, משימתנו היא להביא את הנרטיב הזה לקונספט עיצובי קוהרנטי שמתאים גם למותג וגם ללקוחותיו.

שלב ראשון לבניית קונספט- זהות המותג

לפני שאנחנו מתחילות לתכנן ולהעלות רעיונות אנחנו מנסות לזהות את המותג. אילו ערכים הוא מייצג, מי קהל היעד שלו, מה הופך אותו לשונה מהמתחרים. על ידי חקירה עמוקה של שאלות אלו, בדרך כלל מתגלות תובנות משמעותיות שמובילות את הכיוון העיצובי שלנו.

שלב שני לבניית קונספט עיצובי - המוצר כמקור השראה

כאשר מדובר בעיצוב מרחבים מסחריים, יש כמעט תמיד אלמנט מרכזי המשמש כגורם המניע לאורך כל הקונספט: המוצר עצמו. בין אם זהו ניחוח הקפה הטרי בבית קפה, מגוון המאפים המשובחים במאפייה, או האוסף המורכב של בגדים בבוטיק, המוצר לא רק מגדיר את העסק אלא גם מעניק השראה לעיצוב המרחב שלו.



שלב שלישי- המרת מאפייני המוצר לאלמנטים עיצוביים

לכל מוצר יש מאפיינים ייחודיים, בין אם זה מרקם, צבע או צורה. כמעצבות, המטרה שלנו היא להפוך את המאפיינים האלה לאלמנטים עיצוביים, ליצור שפה עיצובית שמתכתבת גם עם המותג, מקבלת השראה מהמוצר וגם ממקמת אותו במרכז החוויה.

שלב רביעי- שיפור חוויית הלקוח

זה שלב חשוב שעליו עוד נרחיב בהמשך- הקונספט העיצובי צריך לא רק לשקף את המוצר אלא גם לשפר את חוויית הלקוח. חלק משמעותי בתכנון שלנו הוא תכנון הפרטים. כל פרט בתכנון אם זה הפריסות של החללים, התאורה והחומריות, יכולים להשפיע על התצוגה של המוצר וליצור חווית קניה שונה, ייחודית ומותאמת ללקוח.




Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
פוסטים אחרונים
תגיות
פירסום
bottom of page